Kategórie
 
 
 
 
 

Reklamačný poriadok internetového obchodu LUCE.sk

upravujúci reklamačné podmienky medzi prevádzkovateľom / predávajúcim a objednávateľom / kupujúcim (ďalej len "RP")

Úvodné ustanovenia.


1. Prevádzkovateľom (predávajúcim) v internetovom obchode slovalux.sk je Asaler, spol.  s r. o., Myslenická 253, 902 03  Pezinok, prevádzka: Svietidlá Asaler, Kollárova 20, 902 01  Pezinok.

2. Objednávateľom (kupujúcim) v internetovom obchode je každá fyzická alebo právnická osoba, ktorá odošle elektronický formulár s objednávkou tovaru (produktu/ov alebo služby/žieb).

3. Tento Reklamačný poriadok upravuje právne vzťahy medzi prevádzkovateľom a objednávateľom, pri vybavovaní reklamácií, týkajúcich sa správnosti a kvality tovaru a služieb poskytovaných prevádzkovateľom.

4. Reklamáciou na účely tohto reklamačného poriadku sa rozumie objednávateľom uplatnené právo zo zodpovednosti za chyby tovaru alebo služieb poskytovaných objednávateľom, ktorým sa požaduje určitá náprava, alebo náhrada za chybné plnenie, resp. neplnenie predmetu zmluvy.


Postup vybavovania reklamácií.


1. V zmysle tohto RP, môže oprávnená osoba uplatniť reklamáciu osobne, písomne, alebo  elektronickou poštou.

2. Z reklamácie musí byť zrejmé najmä:
• kto reklamáciu podáva (meno, priezvisko, adresa trvalého pobytu),
• predmet reklamácie, prípadne čoho sa objednávateľ domáha,
• komu je reklamácia adresovaná,
• dátum podania reklamácie,
• podpis objednávateľa alebo podpis Oprávnenej osoby spolu s plnomocenstvom.

3. V prípade podania reklamácie elektronickou poštou, faxom alebo písomne Oprávnenou osobou v mene objednávateľa musí byť k reklamácii priložené plnomocenstvo na zastupovanie objednávateľa vo veci reklamácie.

4. Ak reklamácia neobsahuje náležitosti uvedené v bode 2. tohto článku bude považovaná za neoprávnenú.

5. Lehota na vybavenie reklamácie je najviac 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Prevádzkovateľ vydá klientovi o vybavení reklamácie písomný doklad.

6. Uplatnením reklamácie sa rozumie deň uplatnenia reklamácie objednávateľom. Za deň uplatnenia reklamácie sa považuje:
• pri poštových zásielkách – deň doručenia reklamácie do podateľne sídla prevádzkovateľa
• pri osobnom doručení – dátum na kópii reklamácie, ktorým potvrdí prevádzkovateľ doručenie
• pri doručení elektronickou poštou – deň doručenia elektronickej poštovej správy na adresu elektronickej pošty prevádzkovateľa.

7. Ostatné právne vzťahy medzi prevádzkovateľom a objednávateľom výslovne neupravené týmto Reklamačným poriadkom sa budú riadiť príslušnými ustanoveniami jednotlivých zmlúv uzavretými medzi prevádzkovateľom a objednávateľom, príslušnými ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov platných na území Slovenskej republiky, a to v tomto poradí.

8. Prevádzkovateľ je oprávnený tento Reklamačný poriadok z dôvodu zmien právnych predpisov a podnikateľského prostredia kedykoľvek meniť alebo dopĺňať. Prevádzkovateľ určí zverejnením na svojej stránke aktuálne znenie Reklamačného poriadku.
 

Tento RP nadobúda platnosť a účinnosť od 1. 10. 2014 a plne nahrádza predchádzajúci RP. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo zmeniť RP aj bez predchádzajúceho upozornenia.

Ako reálne najlepšie vybaviť reklamáciu

Naša spoločnosť sa snaží predávať výrobky v čo najlepšej kvalite, nakoľko každá jedna reklamácia od zákazníka je pre nás nákladom a prácou navyše. Vždy sa snažíme dodať taký tovar, ktorý sa k nám nevráti, prípadne jeho kvalita značí o čo najmenšej šanci pre reklamovanie. Zákazník si musí uvedomiť, že keď príde k akémukoľvek problému, nie je to našou vinou a za žiadnych okolností sme vedome nepredávali poškodený/chybný tovar. V prípade že k vám prišiel tovar, ktorý je potrebné reklamovať, vznikajú náklady nie len vám ako nášmu zákazníkovi, ale tak isto aj my musíme tovar preposielať dodávateľovm, telefonovať s nimi, urgovať vašu reklamáciu a znova ho posielať k vám. Veríme, že tak ako my rozumieme nepríjemnostiam na vašej strane, rovnako aj vy rozumiete nepríjemnostiam na našej strane a spolu skúsime nájsť čo najschodnejšie riešenie pre vyriešenie reklamácie.

Ak sa teda stalo to, že výrobok ktorý ste u nás zakúpili prišiel k vám v poškodenom stave, alebo sa časom poškodil (nie mechanicky), zatelefonujte prosím k nám na telefónne číslo 0944 444 344, alebo napíšte e-mail na info@luce.sk. Individuálne si dohodneme s vami všetky možné alternatívy tak, aby sme čo najmenej komplikovali situáciu pri riešení reklamácie. Niektorí z vás mávajú napríklad cestu okolo našej predajne aj keď bývate v celkom inom meste, prípadne ide okolo niektorý z vašich priateľov či známych. Prinesú k nám tovar na reklamáciu, prípadne si tú reklamáciu u nás môžu vyzdvihnúť. V prípade  že máme rovnaký tovar u nás a je možné vymeniť ho rovno na počkanie, tak takouto formou reklamáciu vyriešime. My už si potom počkáme na vyriešenie reklamácie u dodávateľa. Ak ako zákazník dôverujete našej spoločnosti, nie je potrebné posielať nám žiadne doporučené listy ani žiadne iné birokratické postupy. My ako predajca chceme reklamáciu vybaviť tak, aby ste si v budúcnosti u nás opäť niečo zakúpili, prípadne nás odporučili svojim priateľom. Každý nedostatok sa dá riešiť priateľsky aj napriek tomu, že je to nepríjemná komplikácia vo vašom isto uponáhľanom živote.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verzia